Nenechte se zmást nadčasovým vzhledem modelu XSR900, protože pod slupkou sportovního motocyklu z 80. let se skrývají výkonné technologie. Nejenže je vybaven hladkým motorem EU5 CP3 o objemu 890 ccm s velkým točivým momentem, ale také lehkým šasi ve stylu Deltabox s radiální hlavní brzdou Brembo, lehkými kovanými koly SpinForged a plně nastavitelným odpružením.
Jako vládce řady Sport Heritage je model XSR900 dokonalým důkazem filozofie Faster Sons v praxi. Tento vysoce výkonný motocykl, jehož design se inspiruje některými legendárními historickými stroji společnosti Yamaha, je živým důkazem desetiletí intenzivního výzkumu a vývoje.
V technické specifikaci modelu XSR900, která zahrnuje radiální hlavní válec Brembo a dvojité přední kotouče o průměru 298mm, nedošlo k žádným kompromisům, takže se můžete spolehnout na vysokou úroveň brzdného výkonu a přesnou ovladatelnost. Plně nastavitelnou vidlici USD a zadní odpružení s přepákováním lze snadno nastavit podle vašich potřeb. Nejnovější superlehká kola SpinForged značky Yamaha minimalizují neodpruženou hmotnost a zajišťují citlivé jízdní vlastnosti.
Motor Yamaha CP3 o objemu 889 ccm se dokonale hodí ke sportovnímu a všestrannému šasi Deltabox modelu XSR900. Tento kultivovaný a citlivý řadový tříválec, který dodává vysoký lineární točivý moment, je připravený poskytnout vám právě takový styl jízdy, na který máte zrovna chuť. Přidejte plyn, abyste dosáhli vzrušujícího adrenalinového výkonu, nebo ho nechte pracovat při nižších otáčkách na vyšší převodový stupeň, když se chcete uvolnit. A díky speciálně vyladěnému zvuku sání a výfuku je každá jízda zvukovým zážitkem. Jeďte naplno nebo relaxujte, záleží jen na vás!
Konstrukce rámu Deltabox, kterou společnost Yamaha původně vyvinula pro své závodní motocykly v 80. letech, je uznávaná pro skvělou kombinaci pevnosti a lehkosti. Model XSR900 je vybavený nejnovější verzí rámu Deltabox se stěnami různé tloušťky, které zajišťují „vyladěnou tuhost“ a poskytují sportovní a přesné řízení s vyšší úrovní citu a zpětné vazby. Nová delší kyvná vidlice dodává motocyklu uvolněný a posazený dojem, který odpovídá jeho všestrannému charakteru.
Typ motoru | kapalinou chlazený DOHC řadový 3válec 4-taktní; 12 ventilů |
Zdvihový objem | 890 cm³ |
Vrtání x zdvih | 78,0 mm x 62,1 mm |
Převodovka | 6-rychlostní; vícelamelová mokrá spojka s pomocným a prokluzem |
Systém předního odpružení | 41mm obrácená vidlice, nastavitelné předpětí, komprese a odskok; Cestování 5,1 palce |
Systém zadního odpružení | Jediný tlumič, nastavitelné předpětí a tlumení odskoku; Pojezd 5,4 palce |
Přední brzda | 298mm dvojité hydraulické kotouče; břišní svaly |
Zadní brzda | 245mm jednoduchý hydraulický kotouč; břišní svaly |
Celková délka | 2 075 mm |
Celková šířka | 815 mm |
Celková výška | 1 135 mm |
Výška sedla | 830 mm |
Rozvor kol | 1 440 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Kapacita olejové nádrže | 3,4 l |
prodejce motocyklů Yamaha
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198