Yamaha XSR900 GP | BARTH GO

Model XSR900 GP připomíná vzhledem modely YZR500, na kterých v 80. a 90. letech vítězili ikoničtí závodníci značky Yamaha, a je tak zcela nebývalou oslavou závodního původu značky Yamaha. Přední kapotáž inspirovaná závodními motocykly YZR Grand Prix a výstupek sedla evokují vzpomínky na zlatou éru závodů Grand Prix – skutečná pocta některým z nejikoničtějších závodních motocyklů minulosti značky Yamaha.

Nenechte se zmást historickým stylem, pod kapotáží se skrývají nejmodernější technologie společnosti Yamaha a výsledkem je skutečně schopný stroj, který nadchne při každém otočením plynu. Jízdu vylepšují nejmodernější komponenty brzd a odpružení. Laťku dále zvyšují integrované jízdní režimy a rozsáhlá sada elektroniky.

motor.jpg

Propracovaný motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem splňující normu EU5+

Motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem v kombinaci s lehkým a agilním šasi Deltabox modelu XSR900 GP je ideální pro sportovnější jízdní polohu. Akustická harmonie řevu tříválce umocňuje pocit zrychlení při každém otočení plynem a nabízí nejsportovnější jízdní zážitek z celé řady motorů CP3.

řidítka.jpg

Závodní řídítka a spínače na řídítkách nové konstrukce

Pro sportovní styl jízdy, který odpovídá estetice inspirované závodními modely, má motocykl XSR900 GP nad horními brýlemi připevněna závodní řídítka. Jezdec je tak na stroji posunut více dopředu, čímž se zvyšuje zatížení přední části a nabízí přesnější pocit obvyklý u závodního stroje, ale zároveň dostatečný komfort pro jízdu na silnici.

styl.jpg

Výrazný design připomínající závodní motocykly Grand Prix z 80. a 90. let

Model XSR900 má horní kapotáž připomínající „zlatou éru“ závodů Grand Prix z 80. let minulého století. Kapotáž v kombinaci s oddělenými chrániči kloubů nejenže navozuje atmosféru modelu YZR500, ale přidaný aerodynamický efekt navíc zvyšuje maximální rychlost a zrychlení. Závodní vzhled dotvářejí barevně sladěný potah sedla spolujezdce s hranatou zádí ve stylu 80. let minulého století.

tempomat.jpg

Tempomat, systém Quick Shift třetí generace a asistenční antihoppingová spojka

Vychutnejte si lepší zážitek z jízdy díky nejnovějším technologiím společnosti Yamaha, včetně třetí generace systému Quick Shift, který umožňuje řazení bez spojky jak při řazení vyšších převodových stupňů při zrychlování, tak při podřazování. Tempomat je součástí standardní výbavy a je ovládán novým intuitivním přepínačem, který usnadňuje jízdu na delší vzdálenosti, zatímco asistenční antihoppingová spojka (A&S) udržuje motocykl v klidu při sportovní jízdě.

systém.jpg

Systém řízení jízdy Yamaha (YRC) a 6osá jednotka IMU

Pokročilá 6osá jednotka IMU odvozená z modelu R1 ovládá rozsáhlou sadu systémů podpory jezdce, včetně systému řízení trakce zohledňujícího náklon a ABS, protismykového systému nebo systému kontroly zvedání předního kola. Systém řízení jízdy Yamaha umožňuje zvolit výkonovou charakteristiku motoru a úroveň zásahů systému podpory jízdy sledujícího náklon tak, aby vyhovovaly vašim preferencím a podmínkám na silnici. Tři přednastavené integrované jízdní režimy „SPORT“, „STREET“ a „RAIN“ s továrním nastavením s různými úrovněmi zásahu pro různé podmínky doplňuje ručně nastavitelný režim „CUSTOM“.

kola.jpg

Kola Yamaha SpinForged s pneumatikami Bridgestone Battlax Hypersport S23

Kola modelu XSR900 GP jsou vyrobena s využitím exkluzivní technologie Spinforging společnosti Yamaha a jsou extrémně lehká, což umožňuje citlivější odpružení, které zvyšuje agilitu a stabilitu. Model XSR900 GP je citlivější, zejména při zatáčení a brzdění, a jeho přilnavost pomáhají zvyšovat nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax Hypersport S23.

Dostupné v těchto barvách

Katalog barevné varianty - OSTATNÍ (1)
Katalog barevné varianty - OSTATNÍ

Motor

Typ motoru4taktní, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový, 3 válec
Zdvihový objem890 ccm 
Vrtání x zdvih87,5 kW (119 k) při 10 000 ot./min
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

Rám Diamond
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice
Systém zadního odpruženíKloubové odpružení, kyvná vidlice
Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová brzda Ø 298 mm
Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová brzda Ø 245 mm

Rozměry

Celková délka2 160 mm
Celková šířka810 mm
Celková výška1 180 mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1 500 mm
Minimální světlá výška145 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
Mokrá hmotnost včetně náplní200 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_003_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_STA_007_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_013_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_STA_008_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_005_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_001_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_002_03_preview
2024_YAM_XS850GP_EU_SW_ACT_009_03_preview

Další materiály ke stažení