Tento adventure motocykl s kořeny v závodech rallye určený k dlouhým dobrodružným výpravám pohání dvouválcový motor o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem a splňující normu EU5. Ten vám ve spojení se speciálně optimalizovanou převodovkou poskytuje ideálně vyvážený výkon a ovladatelnost. Vy se tak můžete vypořádat se všemi možnými jízdními podmínkami na zpevněném i nezpevněném povrchu.
Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost při řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy s paprskovými koly vám umožní dojet úplně všude, kam budete chtít. Stačí natankovat a vyjet. Putujte za novými obzory.
Dvouválcový motor modelu Ténéré o objemu 690 ccm splňující normu EU5 vám při jízdě na poušti, po horských stezkách nebo po dálnici vždy poskytne potřebný výkon, který dokáže reagovat na každou situaci. Tento lehký adventure motocykl vám díky vysokému výkonu s lineárním točivým momentem a optimalizovanou převodovkou zajistí naprosté pohodlí při jízdě v libovolných podmínkách.
Yamaha patří ve světě závodů rallye mezi nejvýznamnější hráče již více než 40 let. A agresivní čelní maska modelu Ténéré 700 se inspiruje ikonickými továrními stroji z rallye Dakar. Motocykl je vybaven 4 LED světlomety, které osvětlí i tu nejtemnější divočinu. Jejich výrazný a ikonický design podtrhuje skutečnost, že technologie použité v tomto motocyklu mají kořeny v závodech rallye.
Barevný 5'' TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení. Díky mobilnímu připojení můžete prostřednictvím aplikace sledovat všechny klíčové parametry stroje.
Důmyslná konstrukce zadního odpružení vám dokáže zajistit kultivovanou a stabilní jízdu v nejrůznějších podmínkách na nezpevněném povrchu i na dálnici – ať už jedete sami, nebo vezete spolujezdce a zavazadla. Tento systém se zdvihem 200 mm vycházející ze závodů rallye je vybaven pohodlným dálkovým seřizovačem, který umožňuje měnit nastavení i za jízdy.
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 2válcový |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 8 750 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice (kloubové odpružení) |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 455 mm |
Výška sedla | 875 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 240 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 204 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |