Tento adventure motocykl s kořeny v závodech rallye určený k dlouhým dobrodružným výpravám pohání dvouválcový motor o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem a splňující normu EU5. Ten vám ve spojení se speciálně optimalizovanou převodovkou poskytuje ideálně vyvážený výkon a ovladatelnost. Vy se tak můžete vypořádat se všemi možnými jízdními podmínkami na zpevněném i nezpevněném povrchu.
Kompaktní trubkový rám a štíhlá kapotáž zaručují maximální hbitost při řízení vestoje i vsedě a odpružení vhodné pro dlouhé jízdy s paprskovými koly vám umožní dojet úplně všude, kam budete chtít. Stačí natankovat a vyjet. Putujte za novými obzory.
Dvouválcový motor modelu Ténéré o objemu 690 ccm splňující normu EU5 vám při jízdě na poušti, po horských stezkách nebo po dálnici vždy poskytne potřebný výkon, který dokáže reagovat na každou situaci. Tento lehký adventure motocykl vám díky vysokému výkonu s lineárním točivým momentem a optimalizovanou převodovkou zajistí naprosté pohodlí při jízdě v libovolných podmínkách.
Yamaha patří ve světě závodů rallye mezi nejvýznamnější hráče již více než 40 let. A agresivní čelní maska modelu Ténéré 700 se inspiruje ikonickými továrními stroji z rallye Dakar. Motocykl je vybaven 4 LED světlomety, které osvětlí i tu nejtemnější divočinu. Jejich výrazný a ikonický design podtrhuje skutečnost, že technologie použité v tomto motocyklu mají kořeny v závodech rallye.
Barevný 5'' TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení. Díky mobilnímu připojení můžete prostřednictvím aplikace sledovat všechny klíčové parametry stroje.
Ténéré 700 je stejně jako závodní tovární motocykly Yamaha vybaven 21″ předním paprskovým kolem a 18″ zadním kolem charakteristickým nízkou hmotností, vysokou pevností a výjimečnou rázovou odolností. S ohledem na vysokou úroveň trakce a odolnosti v terénu i na silnici jsou tato hliníková paprsková kola vybavena pneumatikami Pirelli Scorpion Rally.
Nádherně tvarovaná 16litrová palivová nádrž zaručuje potenciální dojezdovou vzdálenost přes 350 km, takže můžete být klidnější při jízdě na větší vzdálenosti na odlehlých místech. Tato kompaktní palivová nádrž se štíhlou zadní částí zaručuje optimální ergonomii při jízdě a umožňuje při jízdě zaujmout mnoho různých poloh vsedě i vestoje.
Kombinace plochého sedadla s kompaktní kapotáží a úzkou palivovou nádrží zaručuje ergonomickou a přikrčenou jízdní polohu. A štít ve stylu rallye, robustní plastové chrániče rukou a lehká přední kapotáž vás pomáhají chránit v různých povětrnostních podmínkách, aby i ta nejdelší jízda byla ještě příjemnější a pohodlnější.
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 2válcový |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 8 750 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice (kloubové odpružení) |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 455 mm |
Výška sedla | 875 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 240 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 205 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |