Yamaha XTZ Ténéré 700 | BARTH GO

Motocykl Ténéré 700 je poháněn oceňovaným motorem Yamaha CP2 o objemu 690 ccm, který je vyladěn a přizpůsoben speciálně pro tento model. Model 2025 Ténéré 700, který je nyní vybaven elektronickou škrticí klapkou YCC-T, přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout a získat tak úplnou kontrolu nad strojem, což je užitečné zejména na nezpevněném povrchu. Žádný jiný adventure motocykl neposkytuje tak ucelenou rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností; je to rallye stroj navržený tak, aby zvládl vše, co se na od něj chce.

Nejnovější odolné ocelové šasi Ténéré 700 je robustní, vylepšené a navržené tak, aby nabízelo kontrolovanou a příjemnou jízdu v nejrůznějších prostředích. Nastavitelný vysoký podvozek a velká drátěná kola přispívají k vysoké světlé výšce a dominantní jízdní pozici, která se projeví na silnici i v terénu, ať už zvolíte polohu vestoje nebo vsedě. Působivě lehká kapotáž byla navržena tak, aby vás ochránila před nejhoršími přírodními živly, zatímco komplexní 6,3" TFT přístrojový panel vám na první pohled poskytne všechny důležité informace, které potřebujete.

motor.jpg

Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+

Kritikou oceňovaný motor CP2, který byl v nejnovějším modelu Ténéré 700 aktualizován, těží z použití elektronické škrticí klapky YCC-T, která umožňuje řadu nových funkcí a vylepšenou křivku točivého momentu. Mezi novinky patří nové sání vzduchu a hladší řazení. Co se týče vnějších úprav, nový kryt spojky vám poskytne více prostoru pro nohy vsedě i vestoje.

design.jpg

Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye

Nový design světlometů a kapotáže vzdává hold dědictví značky Yamaha v rallye. Silueta je klasická pro Ténéré, vpředu je vysoká a vertikální, vzadu nízká a lehká. Každý panel byl pečlivě navržen tak, aby se hmotnost snížila na minimum, a ikonická čtveřice LED světlometů byla rovněž přepracována pro dosažení svěžího a agresivního vzhledu a zároveň lepší osvětlení při jízdě v noci.

štíhlá.jpg

Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží

Model Ténéré 700 byl pečlivě modernizován, aby nabízel ještě lepší obratnost při jízdě v terénu. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To je doplněno novým plochým sedlem ve stylu rallye, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy.

rám.jpg

Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám

Odolný dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám, který se osvědčil v závodním programu rallye Yamaha, kombinuje pevnost s nízkou hmotností. Kombinace krátkého rozvoru a malé šířky vytváří agilní motocykl s dostatkem prostoru pro přesouvání těžiště a vysoké odpružení poskytuje světlou výšku 240 mm pro zdolávání náročného terénu.

odpružení.jpg

Modernizované odpružení s velkým zdvihem

Ténéré 700 má vysoký postoj a světlou výšku 240 mm díky kvalitnímu odpružení s dlouhým zdvihem. Přední 43mm vidlice s vysokou tuhostí je nyní plně nastavitelná a pro rok 2025 získala nové nastavení předpětí. Zadní část těží z modernizovaného plně nastavitelného zadního tlumiče se zásobníkem piggyback, který je navržen tak, aby pracoval v dokonalé harmonii s předním odpružením a poskytoval vysoký výkon i v těch nejnáročnějších podmínkách.

režimy.jpg

Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy

YCC-T umožňuje dva jízdní režimy, takže si můžete zvolit mapu plynu, která nejlépe vyhovuje vašemu stylu jízdy. Režim Sport poskytuje nejostřejší odezvu na plyn, zatímco Explorer dodává výkon plynuleji.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Yamaha XTZ Ténéré 700 - Icon Blue 2025
KATALOG - Yamaha XTZ Ténéré 700 - frozen titanium 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoru4taktní, 2válcový,  kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový
Zdvihový objem689 ccm
Maximální výkon54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min
Verze 35kW35,0 kW (47,6 k) při 8 000 ot./min
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámOcelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice (kloubové odpružení)
Přední brzdaHydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm
Zadní brzdaHydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm

Rozměry

Celková délkaStandard: 2 370 mm, snížená: 2 350 mm
Celková šířka935 mm
Celková výškaStandard: 1 455 mm, snížená: 1 440 mm
Výška sedlaStandard: 875 mm, snížená: 860 mm
Rozvor kol1 595 mm
Minimální světlá výškaStandard: 240 mm, snížená: 225 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní208 kg
Kapacita palivové nádrže16 l
Kapacita olejové nádrže3 l

Dostupné také ve variantě 35 kW, kterou lze řídit s řidičským oprávněním typu A2

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie

2025_YAM_XTZ700_EU_DPBMC_ACT_002_03_preview
2025_YAM_XTZ700LOW_EU_MYNM2_STA_004_03_preview
2025_YAM_XTZ700_EU_DPBMC_ACT_010_03_preview
2025_YAM_XTZ700-XTZ700LOW_EU_NA_MC_STA_002_03_preview
2025_YAM_XTZ700LOW_EU_MYNM2_STA_006_03_preview
2025_YAM_XTZ700_EU_DPBMC_STA_010_03_preview
2025_YAM_XTZ700_EU_DPBMC_ACT_008_03_preview
2025_YAM_XTZ700_EU_DPBMC_ACT_011_03_preview

Další materiály ke stažení