Model Ténéré 700 Explore nyní učiní globální cestování a mezinárodní objevování ještě přístupnějším. Jeho jedinečná specifikace dokonale kombinuje pohodlí s výkonem, včetně přední vidlice KYB a systému zadního odpružení se sníženým zdvihem kola a vyššího a širšího cestovního štítu pro větší ochranu před větrem.
Model Ténéré 700 Explore je nyní díky upravenému nastavení odpružení a nižší výšce sedla ještě přístupnější a díky bočním držákům na brašny, do kterých lze umístit pevná i měkká zavazadla z řady originálního příslušenství Yamaha, je ideální pro delší cesty. Stačí mít jen plnou nádrž paliva a svět je váš.
Motor Yamaha CP2 o objemu 690 ccm je navržen tak, aby poskytoval co nejsenzačnější a nejuspokojivější zážitky z jízdy v jakémkoli terénu. Tato pohonná jednotka s 270° klikovým hřídelem produkuje silný lineární točivý moment už od nízkých otáček a dělá tak z modelu Ténéré 700 Extreme vynikající motocykl pro nejrůznější podmínky.
Agresivní štít se 4 LED světlomety je inspirován motocykly pro pouštní závody, jejichž DNA sahá až k vítězným strojům Yamaha na Dakaru. Plné LED osvětlení zahrnuje kompaktní přední a zadní ukazatele směru a lehké zadní světlo pro vysokou viditelnost s vynikající spolehlivostí a nízkou hmotností.
Barevný 5palcový TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory a můžete tak být neustále ve spojení.
Pro větší pohodlí a snazší došlápnutí na zem je model Ténéré 700 Explore vybaven 43mm přední vidlicí KYB se zdvihem 190 mm, což je o 20 mm méně než u modelu Ténéré 700. Upravené tvrdosti pružin zajišťují stabilní a pohodlnou jízdu při cestování se zavazadly a snížením zdvihu odpružení bylo dosaženo nižší výšky sedla.
Při jízdě na dlouhé vzdálenosti oceníte zvýšenou ochranu proti větru, kterou poskytuje větší štít namontovaný z výroby. Je vyšší a širší než standardní konstrukce a poskytuje o 50 % větší plochu, která zajišťuje vyšší cestovní komfort.
Díky štíhlé zadní části, která umožňuje uvolněné držení kolen a přirozenou polohu při sezení, přispívá palivová nádrž k pohodlné ergonomii, která z tohoto modelu dělá dokonalý všestranný adventure motocykl. Díky nízké spotřebě paliva motoru CP2 vám 16litrová palivová nádrž zajistí dostatečný dojezd mezi tankováními, takže se nemusíte obávat, že byste nedojeli do cíle, když se ocitnete daleko od civilizace.
Typ motoru | 4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Celková délka | 2 350 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 500 mm |
Výška sedla | 860 mm |
Rozvor kol | 1 590 mm |
Minimální světlá výška | 225 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 211 kg |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |