Yamaha XTZ Ténéré 700 Rally | BARTH GO

Yamaha XTZ Ténéré 700 Rally

XTZ Ténéré 700 Rally

Model Ténéré 700 Rally je vybaven technologiemi vycházejícími ze závodů rallye, včetně plně nastavitelné přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem a zesílenými trubkami, 4mm hliníkovým krytem vany, lehkými titanovými stupačkami s vroubkováním a štíhlou kapotáží a jedná se o opravdu účelný adventure motocykl. Tato verze Rally se vyznačuje jedinečným barevným schématem inspirovaným dědictvím, zlatými koly a ikonickým designem Speed Block značky Yamaha, který je doplněn vysokým předním blatníkem, jenž je synonymem pro pouštní závodníky.

Nové sedlo s dominantní výškou 910 mm, přepracovaná palivová nádrž a upravený kryt spojky umožňují motocyklu Ténéré 700 Rally větší flexibilitu při jízdě v terénu. Kokpit je vybaven novou přístrojovou deskou TFT s úhlopříčkou 6,3" a jedinečným uspořádáním „Raid“, které zobrazuje pouze ty nejdůležitější informace, které potřebujete při zdolávání nejnáročnějšího terénu. Zobrazení ve stylu roadbooku v rallye je jedním ze tří uspořádání přístrojové desky a jen jednou z možností, jak si můžete pro sebe uzpůsobit zážitek z jízdy a upravit ho podle daných podmínek.

kyb.jpg

Plně nastavitelná přední vidlice KYB s dlouhým zdvihem

Ténéré 700 Rally je vybaven špičkovými, plně nastavitelnými 43mm předními vidlicemi KYB. Díky zesíleným trubkám a speciálnímu povlaku snižujícímu zadrhávání se zdvih vidlice oproti standardnímu modelu Ténéré 700 zvětšil o 20 mm, což umožňuje zdvih předního kola 230 mm a obrovskou světlou výšku 255 mm.

tlumič.jpg

Zadní tlumič se zvýšeným zdvihem a plnou nastavitelností

Zadní odpružení modelu Ténéré 700 Rally je navrženo tak, aby fungovalo v dokonalé harmonii s předními vidlicemi, a je konstruováno tak, aby vynikalo i v těch nejnáročnějších podmínkách. Nabízí 220 mm zdvihu kola, což je o 20 mm více než u standardního modelu Ténéré 700, a má zcela přepracované přepákování a tlumič odpružení zadního kola. Velký doraz napomáhá zdolání nerovného terénu, zatímco jednotka je vybavena zásobníkem piggyback s hliníkovým tělem, která udržuje nízkou vnitřní teplotu oleje pro zachování konzistentního tlumení za jakýchkoli podmínek. Jak se dalo očekávat, je plně nastavitelná a ruční seřizovač umožňuje měnit předpětí bez použití nářadí.

histo.jpg

Exkluzivní historické provedení

Model Ténéré 700 Rally, který je oslavou bohaté historie modelu Ténéré, vzdává hold minulosti v úžasném barevném provedení z 80. let, doplněném zlatými paprskovými koly a ikonickým designem speedblock značky Yamaha. Díky vysokému přednímu blatníku a klasické siluetě Ténéré se nelze splést s DNA tohoto skutečného adventure motocyklu, který byl postaven pro ty nejnáročnější jezdce.

blatník.jpg

Vysoký přední blatník Rally

Charakteristický vzhled motocyklu Ténéré dotváří ikonický zvýšený přední blatník. Barevně sladěný zvýšený blatník, který je navržen tak, aby byl nejen krásný, ale i praktický, snižuje rozstřikování bláta na rozbahněném terénu a eliminuje riziko zanášení blátem v prostoru mezi pneumatikou a krytem.

sedlo.jpg

Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye

Speciální jednodílné sedlo v provedení rallye, které je pro tento model jedinečné, nabízí o něco vyšší a vzpřímenější jízdní polohu než sedlo standardního modelu Ténéré 700. Doplňkové polstrování v kombinaci s vyšším odpružením poskytuje impozantní výšku sedla 910 mm, což je o 35 mm víc než standardní výška. Potah z prvotřídního duálního materiálu je opatřen reliéfním logem Rally. Sedlo je tvarováno tak, aby umožňovalo lepší ovládání v terénu při stání a zároveň zvyšovalo pohodlí při sezení.

ergonomie.jpg

Ergonomie se zaměřením na jízdu v terénu

Model Ténéré 700 Rally byl pečlivě modernizován, aby nabídl ještě větší pocit splynutí jezdce se strojem. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To doplňuje ploché sedlo Rally, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy při jízdě v terénu.

Dostupné v těchto barvách

Yamaha Katalog barevné varianty

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoru4taktní, 2válcový, kapalinou chlazený, DOHC , 4ventilový
Zdvihový objem689 ccm 
Maximální výkon54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min 
Verze 35kW35,0 kW (47,6 k) při 8 000 ot./min
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámOcelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm
Systém zadního odpruženíKloubové odpružení, kyvná vidlice
Přední brzdaHydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm
Zadní brzdaHydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm 

Rozměry

Celková délka2 370 mm
Celková šířka935 mm
Celková výška1 490 mm
Výška sedla910 mm
Rozvor kol1 595 mm
Minimální světlá výška255 mm
Kapacita palivové nádrže16 l
Kapacita olejové nádrže3 l 

Dostupné také ve variantě 35 kW, kterou lze řídit s řidičským oprávněním typu A2

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie

2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_ACT_016_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_STA_005_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_ACT_006_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_STA_009_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_ACT_011_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_STA_010_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_ACT_017_03_preview
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_ACT_004_03_preview

Další materiály ke stažení