Velkokapacitní 23litrová dvojitá palivová nádrž umožňuje dojezd až 500 kilometrů, takže je možné překonat obrovské oblasti divočiny bez obav z nedostatku paliva. Informace a spojení, ať už jste kdekoli, vám zprostředkovává 5" barevný TFT displej s možností připojení chytrého telefonu. Uvidíte na něm mimo jiné příchozí textové zprávy a oznámení o hovorech.
Mezi exkluzivní prvky patří tlumič řízení Öhlins a plně nastavitelné přední a zadní odpružení s dlouhým zdvihem, které je navržené pro náročný terén – a systém ABS se 3 režimy poskytuje jistotu za všech okolností. Jediné, co tomuhle motocyklu chybí, je jezdec jako vy, který má odvahu opustit svou komfortní zónu a vydat se vstříc novým obzorům.
Ténéré 700 World Raid je vybavený dvěma bočními palivovými nádržemi o objemu 23 litrů, které umožňují dojezd až 500 km. Konstrukce s velkou kapacitou umístěná nízko na šasi centralizuje hmotu a podporuje agilní řízení. Nejvyšší část nádrže je umístěná mnohem níž než u modelu Ténéré 700, aby umožňovala plynulý přechod mezi přední částí sedla a nádrží a jezdec se mohl snadno pohybovat.
Barevný 5" TFT displej nabízí tři různé varianty zobrazení – od moderního digitálního designu až po tradičnější analogový vzhled – a k dispozici je také obrazovka ve stylu roadbooku s denním počitadlem kilometrů s odpočítáváním. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení.
Pro předvídatelnou ovladatelnost v terénu a snadné řízení je motocykl Ténéré 700 World Raid vybaven 43mm přední vidlicí KYB s prodlouženým zdvihem 230 mm, která nabízí plnou regulaci předpětí pružiny a tlumení komprese a odskoku – můžete ji tak nastavit podle různého zatížení, terénu a rychlosti. Povlak Kashima tmavě bronzové barvy na vnějších trubkách snižuje zadrhávání a zajišťuje hladší chod a také vyšší trvanlivost a odolnost proti korozi.
Schránka vzduchového filtru modelu Ténéré 700 World Raid byla navržena tak, aby zvládla extrémní terén, pro který je tenhle adventure motocykl na dlouhé vzdálenosti určený. Vzduchové sání má sice stejný objem jako u modelu Ténéré 700, ale jeho sací potrubí směřuje dopředu, což má zabránit vnikání prachu a nečistot odhazovaných zadním kolem.
Typ motoru | 4ventilový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54 kW při 9 000 ot./min |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down |
Systém zadního odpružení | Kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 490 mm |
Výška sedla | 890 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 255 mm |
Kapacita palivové nádrže | 23 l |
Kapacita olejové nádrže | 3 l |