Velkokapacitní 23litrová dvojitá palivová nádrž umožňuje dojezd až 500 kilometrů, takže je možné překonat obrovské oblasti divočiny bez obav z nedostatku paliva. Informace a spojení, ať už jste kdekoli, vám zprostředkovává 5" barevný TFT displej s možností připojení chytrého telefonu. Uvidíte na něm mimo jiné příchozí textové zprávy a oznámení o hovorech.
Mezi exkluzivní prvky patří tlumič řízení Öhlins a plně nastavitelné přední a zadní odpružení s dlouhým zdvihem, které je navržené pro náročný terén – a systém ABS se 3 režimy poskytuje jistotu za všech okolností. Jediné, co tomuhle motocyklu chybí, je jezdec jako vy, který má odvahu opustit svou komfortní zónu a vydat se vstříc novým obzorům.
Po vyzkoušení dvouválcového motoru EU5 CP2 o objemu 690 ccm s 270° klikovým hřídelem pochopíte, proč se jedná o jeden z nejúspěšnějších agregátů značky Yamaha. Díky silnému lineárnímu točivému momentu je efektivní a ovladatelný v terénu – a jeho vynikající spotřeba paliva spolu s kompaktními rozměry a nízkou hmotností z něj dělají ideální pohonnou jednotku pro dobrodružné výpravy.
Barevný 5" TFT displej nabízí tři různé varianty zobrazení – od moderního digitálního designu až po tradičnější analogový vzhled – a k dispozici je také obrazovka ve stylu roadbooku s denním počitadlem kilometrů s odpočítáváním. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení.
Ténéré 700 World Raid je vybavený dvěma bočními palivovými nádržemi o objemu 23 litrů, které umožňují dojezd až 500 km. Konstrukce s velkou kapacitou umístěná nízko na šasi centralizuje hmotu a podporuje agilní řízení. Nejvyšší část nádrže je umístěná mnohem níž než u modelu Ténéré 700, aby umožňovala plynulý přechod mezi přední částí sedla a nádrží a jezdec se mohl snadno pohybovat.
Pro předvídatelnou ovladatelnost v terénu a snadné řízení je motocykl Ténéré 700 World Raid vybaven 43mm přední vidlicí KYB s prodlouženým zdvihem 230 mm, která nabízí plnou regulaci předpětí pružiny a tlumení komprese a odskoku – můžete ji tak nastavit podle různého zatížení, terénu a rychlosti. Povlak Kashima tmavě bronzové barvy na vnějších trubkách snižuje zadrhávání a zajišťuje hladší chod a také vyšší trvanlivost a odolnost proti korozi.
Kompaktní a lehký tlumič řízení Öhlins, který je namontovaný těsně za horními brýlemi, zajišťuje lepší ovladatelnost šasi – zejména v náročném terénu. Jeho 18 různých nastavení tlumení umožňuje zvolit preferovanou úroveň citlivosti a odezvy.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů vám dává možnost přesně se rozhodnout, jak se má váš motocykl chovat na různých površích. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je přední kolo zapnuté a zadní kolo vypnuté, což zvyšuje jistotu na volných šotolinových cestách – a v režimu 3 je systém zcela vypnutý, což poskytuje maximální ovladatelnost při jízdě v blátě.
Jedná se modelový rok 2024.
Typ motoru | 4ventilový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54 kW při 9 000 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down |
Systém zadního odpružení | Kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Celková délka | 2 370 mm |
Celková šířka | 905 mm |
Celková výška | 1 490 mm |
Výška sedla | 890 mm |
Rozvor kol | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 255 mm |
Kapacita palivové nádrže | 23 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 220 kg |