XTZ Ténéré 700 World Rally | BARTH GO

Yamaha XTZ Ténéré 700 World Rally

XTZ Ténéré 700 World Rally

Model Ténéré 700 World Rally inspirovaný stroji, které na Dakaru v rukou legendárního francouzského jezdce Stéphana Peterhansela vybojovaly šest vítězství, je vyveden v exkluzivních továrních závodních barvách a jeho vysoká specifikace zahrnuje lehký nasazovací tlumič výfuku Akrapovič a speciální vidlici s dlouhým zdvihem, kola a ploché sedlo ve stylu rallye v černé barvě.

Tento špičkový adventure motocykl je nejpropracovanějším modelem řady Yamaha Adventure. Ténéré 700 World Rally je se svými 23litrovými dvojitými palivovými nádržemi, slavným motorem CP2 o objemu 690 ccm s velkým točivým momentem, nejlepším odpružením KYB ve své třídě a připojeným TFT přístrojovým panelem připraven na každé dobrodružství.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_001_03_preview.jpg

Retro barvy závodního týmu rallye Yamaha

Abychom oslavili 40 let od chvíle, kdy první Ténéré otevřelo každému jezdci nový svět plný dobrodružství, používá model World Rally historické závodní barevné provedení Yamaha inspirované továrními závodními motocykly Stéphana Peterhansela. Ténéré 700 World Rally se stříbrnými rychlostními bloky a růžovým reflexním pruhem na jednobarevném modrém podkladu vzdává hold několikanásobným vítězstvím značky Yamaha v nejtěžším závodě světa. Přední blatník je také nalakován modře, aby ladil s kapotáží, a pro větší exkluzivitu jsou vnější trubky vidlice, sedlo a ráfky kol lakovány černě.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_002_03_preview.jpg

Lehký nasazovací tlumič výfuku Akrapovič

Tento špičkový adventure motocykl byl zkonstruován na základě velmi vysokých specifikací a je vybaven špičkovými komponenty. Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič svým hlubokým a sugestivním tónem výfuku podtrhuje speciální charakter motoru CP2 s 270stupňovým klikovým hřídelem a zdůrazňuje výbavu tohoto exkluzivního stroje, která je nejlepší ve své třídě.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_005_03_preview.jpg

5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu

Barevný 5" TFT displej nabízí tři různé varianty zobrazení – od moderního digitálního designu až po tradičnější analogový vzhled – a k dispozici je také obrazovka ve stylu roadbooku s počitadlem kilometrů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory a můžete tak být neustále ve spojení. Systém ABS s možností přepínání 3 režimů vám dává možnost přesně se rozhodnout, jak se má váš motocykl chovat na různých površích. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí tak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při jízdě v terénu.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_007_03_preview.jpg

Vysoce kvalitní 43mm přední vidlice KYB se zdvihem 230 mm

Pro předvídatelnou ovladatelnost v terénu a snadné řízení je motocykl Ténéré 700 World Rally vybaven 43mm přední vidlicí KYB, která nabízí plnou regulaci předpětí pružiny a tlumení komprese a odskoku – můžete ji tak nastavit podle různého zatížení, terénu a rychlosti. Černá anodizace vnějších trubek vytváří výrazný vzhled a díky 230mm zdvihu předního kola je toto kvalitní přední odpružení určeno pro extrémní jízdu v terénu.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_008_03_preview.jpg

Nastavitelný tlumič řízení Öhlins

Kompaktní a lehký tlumič řízení Öhlins, který je namontovaný těsně za horními brýlemi, zajišťuje lepší ovladatelnost šasi – zejména v náročném terénu. Jeho 18 různých nastavení tlumení umožňuje zvolit preferovanou úroveň citlivosti a odezvy.

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_DET_010_03_preview.jpg

Motor CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem

Po vyzkoušení dvouválcového motoru 2 o objemu 690 ccm s 270° klikovým hřídelem pochopíte, proč se jedná o jeden z nejúspěšnějších agregátů značky Yamaha. Díky silnému lineárnímu točivému momentu je efektivní a ovladatelný v terénu – a jeho vynikající spotřeba paliva spolu s kompaktními rozměry a nízkou hmotností z něj dělají ideální pohonnou jednotku pro adventure.

Dostupné v těchto barvách

Katalog barevné varianty

Motor

Typ motoru4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový
Zdvihový objem689 ccm 
Maximální výkon55,0 kW (74,8 PS) @ 9.000 rpm
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDvojitý kolébkový, ocelový páteřový rám
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice upside down Ø 43 mm 
Systém zadního odpruženíKloubové odpružení, kyvná vidlice 
Přední brzdaHydraulická se dvěma kotouči, Ø 282 mm
Zadní brzdaHydraulická s jedním kotoučem, Ø 245 mm

Rozměry

Celková délka2 370 mm
Celková šířka905 mm
Celková výška1 490 mm
Výška sedla890 mm
Rozvor kol1 595 mm
Minimální světlá výška255 mm
Kapacita palivové nádrže23 l
Mokrá hmotnost včetně náplní219 kg
Kapacita olejové nádrže3 l 

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_008_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_009_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_011_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_007_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_014_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_001_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_002_03_preview
2023_YAM_XTZ700DSP_EU_DBME_ACT_005_03_preview

Další materiály ke stažení