Model YZ125 je vybaven lehkými součástkami motoru vyvinutými pro závodění a využívá slavný systém Yamaha YPVS (Yamaha Power Valve System), který zvyšuje točivý moment, a poskytuje tak silný výkon, který vám zajistí dostatečný náskok. Vysoce účinné sání vzduchu zajišťuje optimální výkon a okamžitou reakci na přidání plynu. Svižně řadící 6stupňová převodovka s krátkým zpřevodováním poměrem vám zkrátí časy na okruhu o cenné sekundy.
Štíhlá kapotáž s dravým vzhledem poskytuje dobrou ovladatelnost na zemi i ve vzduchu. Ploché sedlo a závodní ergonomie vám umožní snadný pohyb po stroji při prudkém brzdění i razantním zrychlení. YZ125 má ambice vítězit. Stačí jen nasednout a jet si do victorYZone!
Špičkový dvoutaktní motor o objemu 125 ccm je nejvýkonnější jednotkou, jaká kdy byla v modelu YZ125 použita. Model je vybaven slavným systémem Yamaha YPVS, který poskytuje okamžitou odezvu a vynikající použitelnost v celém rozsahu otáček, obsahuje lehké vnitřní komponenty pro závodní motory a vezme vás do victorYZone.
Model YZ125 je vybaven karburátorem Keihin PWK 38,1 mm s elektromagneticky ovládanou tryskou pro ještě výbušnější výkon - což přináší skutečnou výhodu při rozjezdu a prudkém zrychlování ze zatáček. Snímač polohy škrticí klapky (TPS) a 3D mapou řízená CDI zajišťují optimalizované načasování zážehu. Nová sestava jazýčkových ventilů V-Force zase zajišťuje optimální sání při jakýchkoli otáčkách motoru.
Kapotáž nejnovější generace je nejštíhlejší v historii, plocha mezi koleny jezdce je tou historicky nejužší u modelu YZ125 a sportovní, moderní design podtrhuje celkovou lehkost a kompaktnost motorky. Tyto štíhlé rozměry poskytují velkou míru mobility jezdce a zlepšují pocit agility tohoto lehkého závodního motocyklu.
Každá vteřina se počítá. Abychom zkrátili časy na závodním okruhu, vybavili jsme YZ125 mimořádně hladce řadící šestistupňovou převodovkou, která vám umožní efektivně zrychlovat a udržet se na špici. Převodové poměry naši konstruktéři pečlivě zvolili tak, aby maximalizovali závodní výkon a sílu za všech podmínek.
Výkon motoru je jen jedním z předpokladů pro vítězství. Důležitá je také schopnost efektivně s výkonem pracovat a plně ovládat motocykl. Ploché sedlo s nízkou přední částí v kombinaci se štíhlou nádrží a úzkými kryty chladiče usnadňují přenášení váhy při jízdě, což zvyšuje ovladatelnost při brzdění, akceleraci a průjezdu zatáčkou.
Kompletní systém sání byl vyvinut tak, aby zajišťoval co nejplynulejší proudění vzduchu do 38,1mm karburátoru a dodal vysokou účinnost motoru. Komponenty včetně základny sedla, zadního rámu a bočních panelů jsou navrženy tak, aby snižovaly odpor vzduchu a zajišťovaly vyšší a praktičtější výkon.
Jedná se modelový rok 2025.
Typ motoru | Kapalinou chlazený, dvoutaktní, jednoválec |
Zdvihový objem | 125 ccm |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 270 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 240 mm |
Celková délka | 2 135 mm |
Celková šířka | 825 mm |
Celková výška | 1 295 mm |
Výška sedla | 980 mm |
Rozvor kol | 1 445 mm |
Minimální světlá výška | 365 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 96 kg |