Yamaha YZF-R1 | BARTH GO

Každý prvek pokročilé technologie na modelu R1 byl vyvinut na základě poznatků získaných při soutěžení společnosti Yamaha v závodech na nejvyšší úrovni. Pozoruhodný čtyřválcový motor EU5 o objemu 998 ccm je přímým potomkem jednotky M1 - zatímco aerodynamická karoserie pochází přímo z vývoje na závodní dráze.

Především je to však úžasná řada chytré elektroniky, která dělá motocykl R1 tak výjimečným. Tento dokonalý supersport společnosti Yamaha je vybaven vším, co potřebujete. Od škrtící klapky ride-by-wire až po systém řízení startu Launch Control (LCS), systém řízení motorové brzdy (EBM) a systém ovládání brzd (BC) a mnoho dalšího. Dodává se v novém sportovním dvoubarevném provedení Icon Blue s matně modrým odstínem a k dispozici je také dynamické varianta Yamaha Black.

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_DET_002_03_preview.jpg

Vysoce účinný motor s klikovým hřídelem crossplane

Klíčovou funkcí motoru R1 – EU5 o objemu 998 ccm – je klikový hřídel crossplane a nepravidelný interval zapalování 270° – 180° – 90° – 180°, který dodává silný lineární točivý moment. Díky vysoce účinnému systému sání spolu se speciálně navrženými jednostranně uloženými vahadly tento pro závody vyvinutý motor poskytuje pozoruhodný výkon při vysokých otáčkách.

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_DET_003_03_preview.jpg

43mm vidlice KYB

Model R1 je vybaven špičkovými 43mm vidlicemi KYB s lamelovými ventily tlumení. Spolu s moderním zadním tlumičem vám systém odpružení poskytne pocit, jako byste byli propojeni přímo s povrchem vozovky, takže máte dojem, že R1 je prodloužením vašeho těla.

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_DET_006_03_preview.jpg

Systém řízení motorové brzdy (EBM)

Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Systém řízení motorové brzdy (EBM) umožňuje nastavit brzdnou sílu motoru. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem, které vyhovují různým jízdním situacím.

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_DET_012_03_preview.jpg

Přístrojový panel TFT se systémy EBM a BC

Díky novým ukazatelům pro BC a EBM je špičkový tenkovrstvý tranzistorový (TFT) LCD displej jednou z nejsofistikovanějších přístrojových desek ve své třídě. Disponuje barevným displejem zobrazujícím širokou škálu informací ve formátu, který se snadno čte. Pokud chcete upravit některý z elektronických ovládacích prvků, jednoduše přepněte na obrazovku YRC a změňte nastavení dle svých požadavků.

Dostupné v těchto barvách

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_STU_002_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_YB_STU_002_03_preview

Motor

Typ motoruKapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 4válcový
Zdvihový objem998 ccm
Maximální výkon147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot./min 
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond, hliníkový, deltabox
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice USD
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, kloubové odpružení
Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová Ø 320 mm
Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová Ø 220 mm

Rozměry

Celková délka2 055 mm
Celková šířka690 mm
Celková výška1 165 mm
Výška sedla855 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška130 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,9 l

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha, Piaggio

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_STA_003_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_006_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_004_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_002_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_005_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_STA_002_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_001_03_preview
2022_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMC_ACT_003_03_preview

Další materiály ke stažení