Je vybaven technikou motocyklu YZR-M1 MotoGP a díky novému motoru s klikovým hřídelem crossplane, rámu s krátkým rozvorem a špičkové elektronice se YZF-R1 doslova napojí na vaše tělo a pozvedne zážitky z jízdy na novou úroveň. 

Motocykl byl vyvinut s využitím technologií modelu YZR-M1 MotoGP a je tak zrozen pro jízdu na závodní dráze. Výkon 200 k, hmotnost 199 kg a rozvor 1 405 mm vám napoví, jaké má schopnosti. Ovšem výjimečný je hlavně tím, co není vidět.
Inerciální měřicí jednotka (IMU, Inertial Measurement Unit) neustále snímá pohyb rámu ve 3D a zajišťuje tak kontrolu trakce, skluzu, zdvihu předního kola, brzdění a rozjezdů. Jeho aktualizovaný systém rychlořazení (QSS) nabízí řazení rychlostních stupňů bez spojky. Yamaha YZF-R1. We R1.

TU_1.jpg

Vylepšený přístrojový panel TFT se systémy EBM a BC

Díky novým ukazatelům pro BC a EBM je špičkový tenkovrstvý tranzistorový LCD displej jednou z nejsofistikovanějších přístrojových desek ve své třídě. Disponuje barevným displejem zobrazujícím širokou škálu informací ve formátu, který se snadno čte. Pokud chcete upravit nějaký z elektronických ovládacích prvků, jednoduše přepněte na obrazovku YRC a změňte nastavení dle svých požadavků!

TU_2.jpg

Aerodynamická kapotáž ve stylu M1

YZF-R1 vypadá ostřeji než kdy jindy díky nové kapotáži ve stylu M1 a plně integrovanému štítku, který dává motocyklu agresivnější závodní profil. Díky tomu, že se můžete k motocyklu více přitisknout, tato lehká karoserie snižuje aerodynamický odpor o více než 5 % pro lepší výkon ve vysokých rychlostech.

TU_3.jpg

Vysoce kvalitní provedení

Model YZF-R1, který byl vyvinut s využitím technologie osvědčené při závodech a vyroben s použitím nejmodernějších komponentů a lehkých materiálů včetně titanu a magnézia, je vysoce kvalitním motocyklem, který se těší nejvyšší úcty a vyvolává skutečnou radost z vlastnictví. Tak je to ve třídě R zvykem.

TU_4.jpg

Odpružení s vylepšeným výkonem

Nejnovější model je dodáván se zdokonalenou vidlicí 43 mm Kayaba, která využívá nové lamelové ventily tlumení. Spolu s revidovaným nastavením zadního tlumiče vám poskytne intenzivní pocit, že jste propojeni přímo s povrchem vozovky, takže máte dojem, že YZF-R1 je prodloužením vašeho těla.

TU_5.jpg

Nové brzdové destičky s vysokým třením

Dvojité 320 mm přední kotouče YZF-R1 s monoblokovými třmeny jsou známé svým pozoruhodným brzdným účinkem a výkonem a nejnovější model YZF-R1 je nyní vybaven novým materiálem destiček s vysokým třením, díky kterým zastavíte ještě rychleji. To vám umožní prozkoumat plný potenciál tohoto legendárního supersportu.

TU_6.jpg

Nová škrticí klapka APGS ride-by-wire

Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou otočnou sestavou, která umožňuje lepší interakci mezi jezdcem a strojem. Nový systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-bywire s pružinou, posuvníkem a převodovkou, které poskytují přirozený a progresivní pocit, snižuje hmotnost a poskytuje okamžitou odezvu plynu.

Dostupné v těchto barvách

barva_1
barva_2

Motor

Typ motorukapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 4válcový
Zdvihový objem998 cm³
Maximální výkon147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot/min
Typ spojkymokrá, vícelamelová
Převodovkastálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíkyvná vidlice
Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová brzda
Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová brzda

Rozměry

Celková délka2055 mm
Celková šířka690 mm
Celková výška1165 mm
Výška sedla855 mm
Rozvor kol1405 mm
Minimální světlá výška130 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,9 l

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4
galerie_5
galerie_6
galerie_7
galerie_8

Další materiály ke stažení