Yamaha YZF-R1M | BARTH GO

Yamaha vytvořila model R1M se závodní DNA s využitím nejmodernějších technologií vyvinutých na základě vítězného motocyklu M1 MotoGP. S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně předních antikavitačních vzduchových vidlic NPX je tento model připraven posouvat hranice. Nízká čelní plocha karbonové kapotáže pomáhá ušetřit drahocenné sekundy v každém kole.

Co však dělá z modelu R1M skutečně převratný stroj, jsou technologicky vyspělé pomocné prvky pro jezdce, jako je ovládací systém brzd, systém řízení motorové brzdy, systém řízení rozjezdu a také komunikační řídicí jednotka pro záznam dat a bezdrátové ladění motoru. Model R1M s kompletně černými ráfky, karbonovými panely kapotáže, černostříbrným zbarvením nádrže a nejnovějšími grafickými prvky představuje dokonalý stroj řady R poskytující ten nejkomplexnější balíček pro závodní okruhy.

ODRPUŽENÍ.jpg

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins je nejdůmyslnějším systémem odpružení, jaký kdy byl použit u sériových motocyklů Yamaha. Jeho pokročilý software vám umožňuje efektivněji zatáčet, brzdit a akcelerovat a díky uživatelsky přívětivému rozhraní můžete provádět rychlé změny nastavení odpružení dle různých podmínek dráhy a jejího povrchu.

MOTOR.jpg

Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane

Motor o objemu 998 ccm, vyvinutý s využitím technologie M1 MotoGP, je vybaven novým systémem sání se vstřikovači Bosch, které poskytují široký úhel rozstřiku pro zvýšení účinnosti. Speciálně navržená jednostranně uložená vahadla a vačkové výstupky poskytují vynikající výkon při vysokých otáčkách. Motor EU5 s klikovým hřídelem crossplane také disponuje vysoce efektivním systémem mazání pro optimální výkon.

JEDNOTKA.jpg

6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit)

Propracovaná 6osá inerciální měřicí jednotka (Inertial Measurement Unit – IMU) je vybavena akcelerometrem, gyroskopem a sensorem gravitační síly měřícím sklon, náklon a vychýlení. Tato jednotka poskytuje řídicí jednotce ECU přesné informace o chodu až 125krát za sekundu. Díky těmto datům může řídící jednotka ECU ovládat elektronické systémy podpory jízd a udržovat nejvyšší úroveň ovládání stroje pro kratší časy kol.

FUNKCE.jpg

Špičkové elektronické řídicí funkce

Můžete si být jistí, že při každém vašem nasednutí na motocykl R1M pracují jeho pokročilé elektronické řídicí technologie na tom, abyste měli tu nejvyšší úroveň kontroly nad motorem a šasi. Díky ERS, QSS, řízení zvedání, systému Launch Control, kontrole prokluzu, ovládání brzd a řízení motorové brzdy můžete zvolit to pravé nastavení pro každou situaci.

PNEUMATIKY.jpg

Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11

Ať už je to při agresivní akceleraci, prudkém brzdění, nebo náklonu v plném úhlu, ve své pneumatiky musíte mít naprostou důvěru. Pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 (zadní s profilovým číslem 200) se vyznačují závodním vzorem a speciální směsí. Tyto pneumatiky poskytují nejvyšší úroveň trakce v kombinaci s vynikajícím zážitkem.

VIDLICE.jpg

Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX

Pro zvýšení zpětné vazby povrchu a konzistentnější tlumící výkon je model R1M vybaven pokročilými vzduchovými vidlicemi Öhlins NPX. Malá vzduchová komora v úchytech osy kola působí 0,6 MPa vnitřního tlaku, aby se snížila kavitace při zpětném zdvihu. To umožňuje tlumicímu systému pracovat efektivněji, a dopřát vám přesnou odezvu při větší kontrole.

Dostupné v těchto barvách

Katalog Yamaha YZF-R1M - Icon

Motor

Typ motoru4taktní, Kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC, 4ventilový
Zdvihový objem998 ccm
Maximální výkon147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot./min
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámHliníkový, Deltabox, Diamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice USD
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, kloubové odpružení
Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová Ø 320 mm
Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová Ø 220 mm

Rozměry

Celková délka2 055 mm
Celková šířka690 mm
Celková výška1 165 mm
Výška sedla860 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška130 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Mokrá hmotnost včetně náplní202 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_003_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_001_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_004_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_STA_003_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_002_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_STA_002_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_005_03_preview
2024_YAM_YZF1000R1SPL_EU_SMX_ACT_006_03_preview

Další materiály ke stažení