Díky motoru s výkonem 200 k a klikovým hřídelem crossplane, kompaktnímu hliníkovo-hořčíkovému rámu a karbonové kapotáži v sobě model YZF-R1M spojuje technologii modelu YZR-M1 MotoGP a odkaz řady R.
K dosažení co nejkratších časů na kolo přispívá vylepšený systém rychlořazení (QSS), který umožňuje plynulé řazení vyšších i nižších převodových stupňů. Upravené elektronické závodní odpružení (ERS) automaticky upravuje tlumení k dosažení vyšší míry brzdného účinku, zrychlení a ovladatelnosti v zatáčkách. Díky novému rozhraní je výběr režimů jednodušší.
Nová jednotka ECU, spolupracující se systémem QSS a zdokonaleným řízením zdvihu (LIF), dává možnost prudší akcelerace. Přepracovaná grafika aerodynamického krytu zaměřuje pozornost na jeho lehkou karbonovou konstrukci.

TU_1.jpg

Nový systém ovládání brzd (BC)

Pokud si přejete zkrátit čas kol, musíte mít možnost motocykl na závodní dráze přesně ovládat v každé situaci. Nový systém řízení brzd (BC) modelu YZF-R1M, který disponuje dvěma režimy, analyzuje data, jako je úhel náklonu a zrychlení prokluzu a okamžitě moduluje tlak hydraulické brzdy, aby se zabránilo zablokování kol. Tak dosáhnete hladších a rychlejších kol.

TU_2.jpg

Nový systém řízení motorové brzdy (EBM)

Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) modelu YZF-R1M vám umožní zvolit nejlepší brzdnou sílu motoru pro různé jízdní podmínky. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem.

TU_3.jpg

Nová karbonová kapotáž odvozená od modelu M1

Model YZF-R1M přichází s radikálním novým pohledem na tovární motocykl inspirovaným závodním motocyklem Moto GP Yamaha M1. Agresivní nový přední kryt a štít zmenšují čelní plochu pro zvýšení výkonu a nová integrovaná kapotáž plynule přichází do stran palivové nádrže, čímž dává mnohem pevnější pozici při ukrytí. Tím se zvyšuje aerodynamická účinnost o více než 5%.

TU_4.jpg

Exkluzivní komunikační řídicí jednotky (CCU) umožňuje bezdrátové ladění

Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) modelu YZF-R1M je vybavena funkcí záznamu dat. Můžete tedy zaznamenávat celou řadu jízdních dat, jako jsou časy kol, rychlost, poloha škrticí klapky, sledování GPS, úhel náklonu atd. Jednotka může také sloužit ke komunikaci se systémem řízení jízdy společnosti Yamaha (YRC) při sledování, nebo provádění změn režimů jízdy.

TU_5.jpg

6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit)

Propracovaná 6osá inerciální měřicí jednotka (Inertial Measurement Unit - IMU) je vybavena akcelerometrem, gyroskopem a sensorem gravitační síly měřícím sklon, náklon a vychýlení. Tato jednotka poskytuje řídicí jednotce ECU přesné informace o chodu až 125krát za sekundu. Díky těmto datům může řídící jednotka ECU ovládat elektronické systémy podpory jízd a udržovat nejvyšší úroveň ovládání stroje pro kratší časy kol.

TU_6.jpg

Vyryté výrobní číslo

Pocit hrdosti přichází standardně s každým YZF-R1M. Konec konců, je to nejexkluzivnější výrobek, který kdy společnost Yamaha vyrobila. Pro zvýraznění zvláštního statusu je motocykl vybaven speciálně vyrytým štítkem s unikátním výrobním číslem.

Dostupné v těchto barvách

barva_1

Motor

Typ motorukapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 4válcový
Zdvihový objem998 cm³
Maximální výkon147,1 kW (200,0 k) při 13 500 ot./min.
Typ spojkymokrá, vícelamelová
Převodovkastálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíkyvná vidlice
Přední brzdaDvojitý hydraulický kotouč
Zadní brzdaJednoduchý hydraulický kotouč

Rozměry

Celková délka2055 mm
Celková šířka690 mm
Celková výška1165 mm
Výška sedla860 mm
Rozvor kol1405 mm
Minimální světlá výška130 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,9 l

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4
galerie_5
galerie_6
galerie_7
galerie_8

Další materiály ke stažení