Štíhlá a sportovní karoserie modelu R3 je vybavena centrálním přívodem vzduchu, který je inspirován ikonickým vítězným závodním strojem Yamaha M1 MotoGP®. Jeho radikální vzhled, aerodynamická závodní kapotáž a agresivní dvojité LED světlomety podtrhují ryzí DNA řady R a dělají z něj nejžádanější stroj o objemu 300 ccm na silnicích i závodních tratích.
Nová špičková 37mm obrácená přední vidlice KYB zaručuje citlivější odpružení a sledování povrchu. Kombinace nízké palivové nádrže a nízkých řídítek zajišťuje modelu R3 ergonomickou jízdní pozici s dostatkem pohodlí a přesné ovládání stroje. Jste připraveni vstoupit do světa řady R.
Motor o objemu 321 ccm s kompresním poměrem 11,2 : 1, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válce (DOHC) a 4ventilovými hlavami válců je vyvinut s ohledem na vysokou hodnotou maximálních otáček a velkým výkonem v otáčkách. Tento špičkový motor EU5 s maximálním výkonem 30,9 kW (42 k) při 10 750 ot./min poskytuje modelu R3 úžasné zrychlení pro vzrušující zážitek z jízdy a vysoký výkon ve velkém rozsahu otáček.
Tento motocykl s nepřehlédnutelnou maskou, agresivní přední kapotáží a štítem závodního typu inspirovaným legendárním modelem R1 skvěle zapadá do řady R. Dva LED světlomety a centrální sání vzduchu spolu s kapotáží v křížovém uspořádání maximalizují proudění chladicího vzduchu k motoru EU5. Díky tomu je tento stroj králem supersportovních motocyklů s objemem do 300 ccm pro řidičské oprávnění skupiny A2.
Ergonomie modelu R3 v uspořádání se sníženou palivovou nádrží a sníženými řídítky vám poskytne čistě supersportovní jízdní zážitky. Tato poloha při jízdě je nejen nesmírně pohodlná, ale zároveň vám umožňuje lépe sevřít stroj mezi koleny a získat tak větší jistotu, zejména když se tisknete těsně ke kapotáži pro maximální efektivitu aerodynamiky.
17" kola s pěti páry tenkých litých paprsků vpředu s radiální pneumatikou 110/70-17 a vzadu s radiální pneumatikou 140/70-17 dotvářejí štíhlý vzhled motocyklu řady R. Tato litá hliníková kola s lehkými dutými osami jsou pevná i stylová a také minimalizují neodpruženou hmotnost, která zlepšuje a zpřesňuje ovládání.
Přední kryt je vybaven světlomety ve stylu R1, který podtrhují silné genetické vazby motocyklu R3 na větší modely řady R. Dva světlomety využívající výkonnou a trvanlivou technologii LED zajišťují skvělou viditelnost i osvětlení s minimální spotřebou energie a dodávají motocyklu radikální závodní vzhled.
Ať už jste jezdec s řidičským oprávněním skupiny A2 nebo hledáte špičkový lehký supersportovní motocykl, model R3 nabízí technologie, výkon a styl, které hledáte. Tento motocykl s ryzí závodní DNA vyvinutý se stejným přístupem bez kompromisů, jaký provází všechny modely řady R, vás vždycky dokáže nadchnout.
Typ motoru | 4taktní, 2válcový, Kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem | 321 ccm |
Maximální výkon | 30,9 kW (42,0 k) při 10 750 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Přední brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 298 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 220 mm |
Celková délka | 2 090 mm |
Celková šířka | 730 mm |
Celková výška | 1 140 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Rozvor kol | 1 380 mm |
Minimální světlá výška | 160 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 169 kg |