Model R6 RACE je vybavený agresivně stylizovanou kapotáží s ikonickým předním vstupem vzduchu ve tvaru M. Tato kapotáž se inspiruje továrním motocyklem M1 MotoGP® a poskytuje maximální aerodynamickou účinnost pro zkrácení času na kolo – zatímco kompaktní podvozek Deltabox, tvarovaná hliníková palivová nádrž a štíhlý hořčíkový podsedlový rám vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince.
R6 RACE s minimalizovanou kapotáží, který je k dispozici v černé barvě Tech Black, je ideálním motocyklem pro všechny od jezdců na okruzích až po dychtivé závodníky, kteří se chtějí proslavit svým prvním velkým vítězstvím. Lehký řadový čtyřválec o objemu 599 ccm s mnoha tituly z mistrovství světa supersportů dokázal, že je nejrychlejší v oboru – a díky systému variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízené škrticí klapce Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingové spojce, šestistupňové převodovce s krátkým zpřevodováním a systému rychlořazení Quick Shifter (QSS) – vám R6 RACE připravený na závodní tratě poskytne nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.
Vysoce výkonný motor R6 získal legendární status, když vyhrál 5 šampionátů mistrovství světa supersportů v řadě. Stejně jako každý pohon řady R byl zkonstruován s využitím pokročilých závodních technologií, které byly vyvinuty na strojích Yamaha pro mistrovství světa. Kombinace lehkých kovaných pístů s kompresním poměrem 13,1 : 1 a titanových ventilů vám zajistí vzrušující jízdu a výkon potřebný k vítězstvím.
Model R6 RACE je vybavený různými špičkovými elektronickými systémy, které vám pomohou dosáhnout nejlepšího výkonu. Systém rychlořazení Quick Shifter (QSS) umožňuje řazení na plný plyn bez spojky a systém variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingová spojka a šestistupňová převodovka s krátkým zpřevodováním – poskytují nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.
Kompaktní hliníkový rám typu Deltabox je vybaven hořčíkovým podsedlovým rámem, který je vyrobený pomocí technologie tlakového lití Yamaha CF pro dosažení maximální pevnosti při minimální hmotnosti. Jeho štíhlé proporce poskytují vynikající ergonomii, která vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince, a nízká hmotnost pomáhá zlepšit centralizaci hmotnosti zaručující ostré a citlivé ovládání.
Kvalitní 43mm přední vidlici modelu R6 RACE ve zlaté barvě jsme doplnili brzdou se dvěma 320mm kotouči, do kterých se zakusují radiální třmeny se 4 protilehlými pístky. Tato vyspělá konstrukce, která je špičkou ve své třídě, poskytuje vynikající brzdnou sílu a přesné ovládání, a to se stejnými parametry jako systém na vítězném závodním motocyklu R1 týmu WSBK.
Typ motoru | 4taktní, kapalinou chlazený, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, DOHC, 4ventilový |
Zdvihový objem | 599 ccm |
Maximální výkon | 87,1 kW (118,4 k) při 14 500 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová Ø 320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová Ø 220 mm |
Celková délka | 1 990 mm |
Celková šířka | 695 mm |
Celková výška | 1 150 mm |
Výška sedla | 850 mm |
Rozvor kol | 1 375 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Kapacita olejové nádrže | 3,4 l |