Tento motocykl si zobrazilo již 24 návštěvníků.
Aktuálně si tento motocykl prohlíží další 1 člověk.
Yamaha vytvořila model R1M se závodní DNA s využitím nejmodernějších technologií vyvinutých na základě vítězného motocyklu M1 MotoGP. S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně předních antikavitačních vzduchových vidlic NPX je tento model připraven posouvat hranice. Nízká čelní plocha karbonové kapotáže pomáhá ušetřit drahocenné sekundy v každém kole.
Co však dělá z modelu R1M skutečně převratný stroj, jsou technologicky vyspělé pomocné prvky pro jezdce, jako je ovládací systém brzd, systém řízení motorové brzdy, systém řízení rozjezdu a také komunikační řídicí jednotka pro záznam dat a bezdrátové ladění motoru. Model R1M s kompletně černými ráfky, karbonovými panely kapotáže, černostříbrným zbarvením nádrže a nejnovějšími grafickými prvky představuje dokonalý stroj řady R poskytující ten nejkomplexnější balíček pro závodní okruhy.
Vyberte možnost financování
Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídku) dle § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ale o nezávaznou nabídku
Modelový rok 2024.
Byl zkonstruován speciálně pro špičkový výkon na závodní trati a je vybaven vysoce sofistikovanými technologiemi elektronického řízení, které vám umožní jezdit ještě ostřeji a objevit svůj skutečný potenciál.
- Karbonová kapotáž odvozená od modelu M1
- Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
- Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX
- Lehká karbonová zadní část
- Vyryté výrobní číslo
- Systém ovládání brzd (BC)
- Systém řízení motorové brzdy (EBM)
- Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane
- Škrticí klapka APSG ride-by-wire
- Systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
- Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s pro lovým číslem 190
- Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové ladění
- 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit)
- Špičkové elektronické řídicí funkce